måndag 6 oktober 2008

Måndag igen

Gud vad helgerna går fort..de bara springer förbi & lilla Anna är redan 10 dagar =)
Trodde det skulle bli en kanon dag med sol idag, men det verkar mest bli mulet & trist...
Men en liten promenad ska det nog allt bli ändå =) dax att komma igång nu!!!

Sen har jag en del telefonsamtal att ringa, bla min handläggare...Less på att inte direkt veta hur det kommer att bli framöver, vill ha lite längre framförhållning än 1 månad i taget.
Men jag tycker att sådana samtal är jobbiga, drar mig in i det längsta innan jag ringer.. Undra varför??? Men sen jag slutat röka så trivs jag inte att prata i telefon..förrut pratade jag ofta i telefon med mina vänner, men inte nu för tiden =( Trist!! men men, så är det iaf...

Lite trist att det är så få som lämnar en liten kommentar, för jag ser ju att det är en hel del som tittar in... Skärpning!!

Ja ja, nu har jag lite annat att pyssla med..
Sköt om er!! Kramkram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha, men det kanske är värt "anti-telefon-känslan", det här att du slutat röka;-)

Det kommer att lösa sig!!

Kramis!