torsdag 4 februari 2010

Härliga Torsdag!

Vilken tur att jag har en underbar dotter som ställer upp..Jag är utan bil & Sofie skulle till DSK idag, hon har fått ett sår i pannan som vägrar läka, så idag blev det en tur till sjukstugan..Hoppas att det inte nått allvarligt bara, men hon lär ju kanske få nån salva att stryka på så blir det nog bra.
Å snälla Mari kunde ställa upp & skjutsa henne =) Tacksamheten är enorm! =)
Fy vad handikappad man blir bara för att man inte har nån bil hemma..
Jaja, vilket I-landsproblem!!

Annars så knallar dagarna på, tyvärr så ligger jag på latsidan vad det gäller att sy..det blir lite då & då men det tar ju sån tid..vill ju ha färdigt väskan NU!!
Men jag lyssnar på min kropp, har ju som sagt legat i migrän hur länge som helst känns det som..så när jag äntligen slipper huvudvärken så försöker jag att ta det lugnt, så jag inte gör nått som gör att värken kommer tillbaka igen.
Men som sagt, jag syr lite då & då iaf, så till slut blir den klar =)

Känner att det är i nacken som orsaken sitter tyvärr, skulle behöva nackmassage NU!!!
Nä nu bör jag gå ut en sväng..ta en skön promenad, hämta posten (undra om mina glasögon kommit?) samt hämta lite ved från vebacken (IGEN) Tungt, men det funkar ganska bra, har en pulka som jag drar veden på, så det funkar hyfsat iaf =)

Sköt om er nu mina kära bloggisar <3

Carpe Diem!

Inga kommentarer: