onsdag 27 april 2011

Bara lite funderingar

Åh,så mycke som snurrar i min hjärna nu!
Om min företagstart..Om hur ja vill ha de i trädgården,eller rättare sagt, Hur vill ja att våran trädgård ska se ut,just nu är de bara en fruktansvärt tom & stor gräsmatta!
Vart vill ja ha uteplatsen?
Växthus?
Vart ska Alexias lekstuga & sandlåda vara?
Vilket frukträd ska vi inhandla? & vart ska vi ha de nån stans?

*pust* Ja blir alldeles matt av bara tankarna...

Sen är de omöjligt att få tag på handläggaren på FK!!Samt den handläggaren som skulle så promt ringa upp mig inom 48timmar!!
De var den 20:e April de..undra hur långa deras 48timmar är??
Måste veta om ja får 50% sjukersättning innan ja kan gå vidare me min start av företag..De vore ju som bra & veta om ja ska starta på 50 eller måsta starta på 100%!!

Jaja,nu har ja tömt mig på lite funderingar..
Nu blir de dax att hoppa i lite kläder både för mig & lilla stumpan.
Men ja gillar verkligen våra mysmornar =0) Här finns ingen stress alls!!
Me Like!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: