måndag 22 september 2008

Måndag!

Solen skiner & det är en vacker höstdag...Borde kanske vara på ett strålande humör..men det känns bara tungt idag!
Är kanske nervös inför läkarbesöket i eftermiddag!?
Många tankar & funderingar far runt i skallen...

Har provsvaret från stan kommit??
Kommer de att visa varför jag har såå ont??Om det visar nått, vad händer då??
Vad kommer läkaren att säga??Finns det hopp??Eller vill hon bara ge mig nya starka mediciner??
Har knaprat värkpiller hela helgen, & det är länge sen jag har måsta gjort det...Hatar piller!!!
Åh, känner mig lessen =( men samtidigt lugn & stark på nått konstigt vis...Känner mig som upp&nervänd på nått vis...
Men men, jag ska ju snart iväg få "domen" det blir nog bra!! Allt ordnar sig nog till det bästa för mig just nu..

Har fixat till bloggen lite...lagt in statestik osv, ska bli kul att se påettungefär hur många som kollar in mitt space =)
Skulle pröva att få till en överskrift till mina smycken men lyckas inte =( Vore snyggare om allt var samlat på ett & samma ställe...men men jag klurar nog ut de oxå vad det lider..Har en bra sponsor ;) Tack Susanne!!

Nä nu ska jag hänga en tvätt...tvättmaskinen piper att Nu é já klar!!!
Ta hand om er!!
Kramkram

Inga kommentarer: