tisdag 11 augusti 2009

Idag är det Tisdag =)

Idag har jag hunnit med en tur till Flatmo med svärmor, hon beställde en formsydd matta till bagaget på Desoton...Nu har jag återkommit hem till Vikbäcken, käkat lunch samt sitter nu framför datan en stund.
Men jag känner mig rastlös på ett sett jag inte riktigt känner igen..verkar inte ha nån ro alls i kroppen..Funderar på att börja på en ny väska kanske, skulle behöva handlingsväskor när jag åker & handlar maten, det blir onödigt dyrt att köpa plastkassar varje gång..sen är det ju knappast en hit för miljön heller!!
Så vi får väl se..det är ju så underbart kul att skapa olika saker & sy tycker jag är jätte ro givande, så det är kanske det jag behöver idag?!

Haha, allt för att slippa denna jävla pärm!!

Carpe Diem!

6 kommentarer:

Ann sa...

Hej Carina! Vilken affärsidé Du just nu "sitter på "...en "personlig miljökasse" för handling! ...fundera mer på det Du!

Ann

Åsa sa...

Ja, den här nya rektorn är inte riktigt riktig. Jag ska ta ett varv om den här Stockholmsresan igen. Hon får väl sparka mej om hon vill....

Vad är det för konstiga uppgifter du har fått ?
Om du vill kan jag kolla på dem. Fast jag har ingen erfarenhet av AF.w

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Helt klart en bra idé! instämmer med Ann... Personlig miljökasse -helt klart en hit!

Tack för din fina kommentar också!:.))

LillaFlisan sa...

Tusen tack för din kommentar!
Den gjorde mig så hjärteglad.

Det är verkligen så himla kul att hitta andra härliga bloggare!

Kram

Flisan

Katta sa...

Shoppingväskor är ju en bra grej, tycker också plastkassarna numer bara går sönder innan man hunnit halvvägs hem. Men visst är Jämtland bara vackrast. Längtar alltid dit, även mina barn gör det fast de är födda här. Kram Katta

Jannike sa...

Mycket bra ide´- håller med alla andra!! Du som syr oxå!! Sug på den du!!