måndag 15 februari 2010

Tygalsterna mina =)

Ja nedan ser ni en massa väskor jag sytt som jag är mäkta stolt över att ha fått till som jag velat =)
Jag låter min fantasi flöda..använder inget mönster, utan jag ser slutresultatet i huvudet & försöker få ner det till tyget...(det är väl därför alla väskorna blir unika)
Sen släpper jag alla förväntningar & sätter igång, det tar ju tyvärr olika lång tid från första saxklippet till färdig produkt. Men det beror hela tiden på min dagsform, ibland kan jag sy & dona länge & mycket, ibland blir viloperioderna långa. Men till slut så blir alltid den nya produkten klar =)

Sen har jag äntligen fått tag på Namnlappar som jag syr fast, mitt Hantverkar namn är ju CED så jag fick en tjej att fixa sådana till mig =)
Mycken tack för din hjälp Lotta
Jag återkommer när namnnapparna är slut =)

Som sagt, nu är äntligen min senaste väska klar, jag hann till Yogautbildningen börjar!! Pust! Mina mirgän attacker har däckat mig så pass att jag ej kunnat sy under hemskt långtid men nu är väskan klar =D Skam den som ger sig!!
Skapade denna väska för att få plats med allt material som vi kommer att få under kursen. Så det känns xtra kul att ha en unik
& vacker väska till starten..För kursen är ju mitt nästa steg till ett jobb framöver =)

Nä nu är det verkligen dax för dagens promenad innan solen försvinner..Det har varit lite för länge med ..Ska bara...så nu pyser jag ut i solen en stund.

Carpe Diem!

Inga kommentarer: