tisdag 15 juni 2010

Anna bara surrar om Marti =)

Ja Anna måste verkligen avguda Martin =) Hon har pratat oavbrutet om Marti sen vi kom hem från dagis..

Har bytt lite design i bloggen, kände för en uppgradering till nått nytt en stund..Får väl se hur ja trivs med den.

Idag har varit en sån där trött dag för mig,men jag är stolt över mig själv.
Jag lade mig & vilade en timme medans Anna var på dagis =)
tom somna! Nice,men tyvärr blev jag inge piggare,men huvudsaken att kroppen fick vila.

Ja som sagt, vi var ju in på ett xtra ultraljud förra veckan, det gick kanon bra!
Lilla Parvel ligger med huvudet neråt men fortfarande med kroppen tvärsför =/ Ryggen är mot min högra sida & fötterna mot min vänstra, så kontentan av det blir ju att när det sparkar så gör det kanon ont i mina ljumskar=(
Men men,allt såg okej ut, vikten låg lite över 2kilo så det lär nog bli en klump på dryga 4kilo när de e klart...
Men läkaren kunde inte förklara varför vid varje sammandragning så känns det som om jag håller på att tuppa av, jag blir så yr & det känns obehagligt..Men troligen beror det på mitt låga BLTR, men läkaren trodde inte att det var nått som var farligt, samt så trodde han inte att det var någon förlossning på G närmsta veckorna iaf =)
Det känns ju tryckt iaf, för jag vill ju inte oavsett hur jobbigt & tungt det känns, så vill jag ju inte att Parvel ska komma för tidigt så det blir kuvös & sånt..
Men förlossningen startar ju när Parvel är redo för entré!

Nä nu ska jag göra lite nytta..dax att börja med middan snart kanske?
Idag blir det rödspätta, kokt potatis & nån god sås till..MUMMA! =)

Carpe Diem!

1 kommentar:

Mikaela stenhill sa...

Vilken fin blogg du fixat. Inte jätte långt kvar nu va??
åller alla tummar jag kan. KRAM