söndag 14 april 2013

Hej

Hejhej!

Kikar in för att bara säga Hej & upptäcker att det är x-antal som kikat in =) 
Kul! fast det skulle vara ännu roligare om ni lämna ett tassavtryck så jag kan kika in till er oxå ;-) 

Jahapp, mycket har hänt sen sist..
Fått jobb (tja jobb & jobb, blev anställd av Samhall, alltså förflyttad från FK/AF till Samhall, så då försvann jag ur systemet).
Försöker med näbbar & klor att komma därifrån! Så jag har hittat tillbaka till vården igen ;-) Gått 2 Intro nätter & det känns så kul & härligt!! Hoppas på mera nätter så jag kan säga upp mig från Samhall!!! Hoppas & hoppas men det känns lovande!
Har knåpat ihop ett personligt brev, skrivit ansökan till en utbildning =o) (mera om den senare, vill hålla på´t lite) Så just nu känns allt så positivt, så attans rätt!
Startat en liten avstickar blogg som ni hittar oxå här: Nystarten heter den! Kika in & lämna ett tass avtryck vettja!

Tror banne mig att 2013 kommer att bli mitt år iaf trots jobbig start! =o) Me Like!! 
Ja, nu har ni lite kul att läsa mina kära anonyma läsare..

Tills nästa gång:

Carpe Diem! 

Inga kommentarer: