lördag 20 december 2008

Lördag!

Sitter här & kollar runt lite, ute är det frost på träden igen =) om det bara kunde få fortsätta & vara på minussidan nu då så att snön ligger kvar till Jul...
Som det ser ut ute nu det är ju så man vill ha Julen...snö & vackert, minusgrader så att det knastrar under skorna när man går ut...

Bokade mina tågbiljetter till Gävle efter helgerna, ska äntligen iväg på Rehab, åker ner den 6:e & hem den 9:e januari...Ska bli riktigt skönt att få komma iväg, ska bli intressant & höra vad de har att säga, om det finns hopp för mig, om jag kan komma tillbaka ut i arbetslivet eller om jag får dras med smärtan & sjukskrivningar... Jaja, det lär nog ordna sig till det bästa...

Nä nu klev min kära sambo upp, han tog en slömorron framför tv:n =) Det är han värd!! Han kom ju hem från Norge igår eftermiddag, men nu blir han långledig över alla helgerna, det ska bli så skönt att ha honom hemma...
Nu ska vi ta & hitta på nått skoj att fördriva dagen med...kanske åka iväg nån stans..vore trevligt med en middag på resturang....ja vi får se vad vi hittar på.
Känner jag oss rätt så lär det inte bli nått gjort....återkommer med resultatet!!

Sköt om er & stressa inte ihjäl er inför Julen, den kommer ändå!!
Kramelikram på er!!

1 kommentar:

Anonym sa...

God Jul kära vän - ha en riktigt skön helg! Hoppas vi ses nåt - vi kommer dock inte att gå ut på juldan; hade tänkt ett tag, men vi har tänkt om...

Kramar i massor från Jannike