söndag 25 januari 2009

Less på värken...

Hmm, skulle inte ha ropat Hej tills jag hann över bäcken....Migränen återkom vid 20 tiden igår kväll, slutade med att jag gatt ta ett piller & krypa till kojs vid 20,30 *snyft*
Fy va jag är less detta h-vete nu, hoppas att Neurologen har nått vettigt att säga...sen ska det bli sååå skönt att få rtg gjord...även om det inte visar nått så är det ju bra att den är gjord iaf.

Köpte en svart täckjackkappa på Loppisen iaf =) för 50kr sen när jag kom hem låg det 11kr i fickan =) så 39kr för en nästan helt ny jackkappa är ju aldrig fel ;)
Ett brunt snyggt skärp hitta jag oxå för 10kr =) Älskar Loppisar!!!

Nä nu orkar jag inte skriva nå mer..Sköt om er!

Carpe Diem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul med loppisar!!

Kram och hoppas det "går över" det onda igen... det är väl för bedrövligt...:-(

Kramar!!

Anonym sa...

Hej vännen.
Nu har jag suttit här och läst din blogg. Du vet att jag tänker på dig varje dag. Jag vet precis hur du känner dig och mår varje dag.
Du som jag längtar säkert till våren och sommaren. Lite värme och sol gör skönt för kroppen och värken. Hoppas du har sluppit migrän idag. Här känns det som om den ligger på lur.
Jag önskar dig natti natti och sov så gott min vän. Kram Lotta =)