lördag 24 januari 2009

Yeeaaah!!!

Äntligen, äntligen händer det saker...den 4:e feb ska jag äntligen få träffa Neurologen (nästan en månad senare?!) sen dagen efter, den 5:e ska jag få min magnetkamera röntgen =)
Åh, de bästa av allt är ju att Martin är hemma så han kan följa med =)
Hoppas nu att allt följer planen jag börjat staka ut...orkar inte me nå fler bakslag nu!!

I går eftermiddag var jag till Stugun till min underbara massör Marie-Kristin.
Hon är verkligen guld värd!!
Vaknade stel som bara den i morse, kändes som om hela ryggen & nacken var ett ända stort blåmärke...men det var det värt =) för just nu är jag nästan smärt fri, ingen märkvärdig huvudvärk =) & det är länge länge sen.... *pust*
Hoppas att det håller i sig i morron oxå för då ska jag & svärmor till stan på Loppis!!

Nä nu ska jag kolla runt på lite bloggar..
Sköt om er & Carpe Diem

Inga kommentarer: