tisdag 16 mars 2010

Våren är här!!

Ja idag kan jag erkänna att våren kommit..solen sken från en klarblå himmel,fåglarna kvittrade ikapp med mitt leende när jag var ute på en härlig promenad i skoterspåret =)

Igår var vi in till Östersund på Ultraljud..härlig känsla att se lilla parvel kicka runt därinne =) En helt enorm våg av kärlek spider sig igenom kroppen =D
Ja,nu är vi halvägs iaf..känns samtidigt som ..Va redan? & som Guud va länge de e kvar..

Ja känslorna lever sitt egna liv =) Längtan är stor nu ska ni veta! <3<3<3
5 vackra bilder blev det, var ner & visa dem för kära farmor idag..Gissa om hon blev lycklig! Hon blev nästan tårögd, så rörd blev hon =D Tänk va konstigt det måste kännas för henne..jamena ultraljud fanns ju inte när hon väntade min far..
Hon tyckte det var knepigt att man kan se bäbisen inne i magen =/ Men ack så glad hon blev! Känns kanon härligt att ha kunnat visa henne en liten försmak av vad som komma skall =)

Nä nu tror jag att de e dax att sy grannens miljökasse klar..har ju såå lite kvar nu!!

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Ann sa...

Hej Carina!
Va mysigt att få se ultraljudet...
...Ser fram emot kassen...Ska absolut komma till helgen...Ha det så bra...

KusinVitamin sa...

Tack så mkt för bilden, underbar! Kramar