torsdag 29 september 2011

Längtar...

Jadu Fnulan här kommer lite uppdatering =)

Har ju som sagt kommit igång med Herbalife & Yogan. WLC kör jag på Söndagar & Yoga kör jag både på Torsdagar samt Söndagarna..men just Yogan verkar tyvärr som om kunderna glömt bort att de anmält intresse på nått vis =(
Men jag kör på med mina pass, till veckan utökar jag med ett dagspass oxå =) så jag håller tummar & tår att de kunderna kommer!!

Jaja, jag är inte ett dugg orolig iaf, jag kör mina Yoga pass ändå & trivs som fisken i vattnet!!

Med WLC:n & Herbalife så verkar det som om kunderna är lite mera på, har redan ökat i deltagare sen förra veckan så jag känns lugn även där =)
Ja livet som företagare rullar på =) ska ner till Stockholm, Sollentuna på en helgsutbildning nu i helgen så jag & mina kollegor flyger från S-vall i morronkväll.
Blir hämtade vid Arlanda & skjutsade till Hotellet i Sollentuna,känns så lyxigt så!!!
Men det är vi alla värda!!

Återkommer med ny uppdatering efter denna spännande utbildningshelg!
Tills dess...Var rädda om varann!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: