fredag 8 januari 2010

Härliga fredag!

Har lagt lilla Anna uppe i resesängen, hon somna som klubbad =) Jobbigt att vara me momma =) Hon ska vara här hos oss hela helgen =D för Mari jobbar. <3 Så kul att få låna stumpan en stund, jag är såå lyckligt lottad!
Vi har käkat lunch, lekt, busat i badrummet(Anna älskar att gömma sig bakom duschdörrarna)sen har vi bakat muffins..ja jag har bakat Anna slicka bara ur skålen =) Ja se ungar =D

Jag sitter här med en kopp thé, verkar inte som om min långdragna förkylning vill riktigt ge med sig trots penicillinet =( Men huvudvärken har börjat ge med sig iaf..
Ute är det fortfarande fruktansvärt kallt.. -32.4!!! Fattar inte varför det ska måsta vara så otroligt kallt? Jamenar, var det inte global uppvärmning på G???
Här har vi tyvärr haft en fruktansvärt kall vinter hittills & det är ju bara början av Januari!! Hur ska denna vinter sluta?? Inte konstigt att man är sjuk!

Ja de var en liten uppdatering av vad vi gör så här på Freda´n =)
Vad gör ni??

Sköt om varandra & ta vara på Dagen I Dag, i morron kan det vara försent...

Carpe Diem!

1 kommentar:

Jannike sa...

Jag har oxå skrivit dessa kloka ord, lite annorlunda formulerade dock;-)