tisdag 12 januari 2010

Tomt...

Ja hemma är det tomt, inombords känns det tomt, nyss kommit in från en härlig stavgångspromenad men det känns bara så konstigt tomt..
Gillar inte att vara ensam hemma =( Fattar inte varför,jag som alltid har gillat att vara själv..=/ fundersam blir jag!!

Det sprakar härligt i kökspannan så snart sprider sig värmen i hela huset, jag fryser på ett konstigt sett ända in i märgen på nått vis =/ Kan jag aldrig få bli riktigt frisk???
Var & hämtade ut en nässpray som jag fått av farbror doktorn..hoppas att den hjälper nu då, så jag slipper åka in till lassarettet på Öron,näsa,hals..
Less det är vad jag är just nu =( Ont i nacken & huvudet, ja ont i hela själen!
Usch, ta & koka en kopp thé & krypa ner i soffan tror jag...

Carpe Diem!

4 kommentarer:

Lotta sa...

Varma kramar kommer här till dig vännen!
Förstår nog din tomhet....försök fokusera på något annat nu,du vet vad ;-) Önskar jag kunde komma å krama om dig på riktigt....

Tänker på dig å försöker skicka lite styrka å glädje till dig <3<3<3

Monic sa...

en stor Kram kommer till dig vännen..
Monic

Jannike sa...

Stor varm och innerlig kram hjärtat - som Lotta säger, försök att fokusera på glädjen... även om det kanske just är den som är orsaken till din övriga känsla i kroppen oxå... Tänker på dig!!!!<3 <3 <3

Anonym sa...

När jag läste ditt inlägg var det som om jag själv hade skrivit slutet..
Jag är också nere i en downperiod nu, allt känns jobbigt och tråkigt och ont gör det.
Jag kramar om dig i massor och önskar att det där dumma onda försvinner NU!!

Känner du att besöket i Stockholm har gjort nytta? Jag ska ev besöka en kiroprakter i Halmstad, får se när det blir. Han har tydligen lång väntetid.

Snart är det vår och vi får ny styrka att reda ut vår tillvaro. Kämpa på vännen min, jag finns här för dig om du vill prata. Det är bara att skicka ett sms eller ringa.
Kramkram vännen <3 <3
=o) Lotta