tisdag 8 juni 2010

Lite orolig är ja nog ändå =/

Var till BM igår på ett xtra besök, har inte mått så där jättebra under helgen som vart, mycket sammadragningar & känsla av att det är nära att svimma..
Bltr var lågt 105/70 men då hade Hb blivit lite bättre ist 125 ist för 112 som det var för 2v sen.
Men BM tyckte ändå att ja skulle träffa MVC läkaren idag, sagt & gjort åkte dit, hon lyssna på mina lungor, kollade hur ja syresatte mig..de var kanon pendlade mellan 96&97...men hon tyckte ändå att ja kanske skulle in till Ö-sund för ett xtra ultraljud.
Troligen ligger Parvel tvärsför & verkar som om kanske kroppspulsådern kommer ikläm, eftersom ja blir svimfärdig när ja får sammandragningar..=/

Så i morron ska ja in på ultraljud!! Ska bli trevligt & intressant & få se hur stor Parvel är nu i v32 =D Spännande!!
Samtidigt som ja självklart brottas med en orolighets känsla..Tänk om nått är fel?
Tänk om ja håller på att öppna mig redan?
Men men, de känns skönt att få åka in till stan på en xtra koll, för håller ja på att öppna mig, så kan de ju stoppa upp de ett par v till..
Men å andra sidan så är de ju min 4:e graviditet oxå så de e ju inte så konstigt att ja har kraftiga sammandragningar..Men lite jobbigt är de att ja blir så yr & att de känns som om ja inte får åt mig luften riktigt fast ja djupandas..
Jaja, de återstår att se i morron.

Är allt okej så har ju ja, Mari & Anna planerat en liten semestertripp ner till Sthlm..men den kommer ju inte att bli av om de i stan säger ifrån, så de får morrondagen utvisa =/

Nä nu ska ja sätta mig i soffan & kika på TV en stund, vila min trötta kropp efter dagens bravader =)

Carpe Diem!

Inga kommentarer: