fredag 18 juni 2010

Regnet öser ner..

Äntligen Fredag & en lång ledig helg..
Måste verkligen passa på att vila under helgen, min kropp är helt slutkörd & trött.
Humöret är bra, jag mår egentligen bra men blir så tagen av dessa sammandragningar så de känns som om kroppen inte pallar =(
Känns som om min energi är på topp..för att direkt ja gör nått dala ner till fotsulorna!
Illamåendet har kommit tillbaka igen samt får halsbränna av nästan allt ja äter..
Men bortser man från detta så älskar ja att bära lilla Parvel, känna lilla Parvel kicka & böka runt i magen =)

Jaja, så är de just nu..Lär väl kanske bli bättre bara solen & lite värme kunde komma.
Känner mig verkligen som om hormonerna spelar mig ett spratt titt som tätt.
Ena sekunden sprudlande glad & med energin på topp för att i nästa sekund tappa både glädjen & energin..Gråter för ingenting, blir jättelessen när inte min kropp orkar, ja vill ju så mycket, vill hinna så mycket innan lilla Parvel gör entré =)
För att bara bli besviken att ja knappt orkar nått.. *suck*
Jaja, de e ju iaf 51 dagar kvar så nått borde ja väl hinna bli klar me?

Nä nu ska ja krypa ner i soffan & slappa lite framför TV:n tills min underbara sambo kommer hem.

Carpe Diem!

1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Kämpa på! Inte mycket kvar nu!'Trevlig helg!
Många kramar, Lotta