söndag 30 januari 2011

6 månader

så stor har våran lilla tösabit blivit =).
Helt otroligt vad tiden går fort..tyckte nyss vi fick plustecknet =)

Igår så kom lilla Anna för hennes mamma skulle in till Östersund & parta lite..så hela em & kvällen gick för högtryck...
Men vid 20 tiden då sov Anna & vid 20.30 somnade Alexia.

Resten av min kväll bestod av att checka pannrummet en sista gång, fika lite kvällsfika sen gno tanna & krypa till kojs så där strax efter 22.
Lilla Anna sov HELA natten..YES! men jag låg nog mest bara på aga & väntade att hon skulle vakna jag, så idag känns det inte som om jag sovit nått alls..
Men men, jag tar igen det inatt ist..

Jaha, nu är frukosten avklarad, kläderna på så nu tror jag att vi drar på ytterkläderna & beger oss ut en sväng, checka pannrummet osv..

Carpe Diem!

Inga kommentarer: