torsdag 17 december 2009

-22

Ursh & fy va otroligt kallt det gatt bli då =(
Tur att vi har kökspannan, så det iaf blir varmt i köket..

Ja idag kommer då kära farmor hem från lassa igen, hoppas verkligen att det går bättre denna gång.Ska bli trevligt att han kommer hem, känns skönt att hon kommer att vara hemma & nära under dessa högtider som nu stundar =)
Men lite orolig är jag allt att det ska bli besvärligt för tanten hemma själv..med gips & hela faderullan...Men många hembesök kommer hon att få av hemtjänsten..Men räcker det??? Ja, det får tiden utvisa..Håller tummen!!
Men inge bra att det blev så fruktansvärt kallt..men men vädret kan vi ju inte rå på!

Känns som om det är omöjligt att få upp nån värme i huset idag..Martin tände upp strax efter 6 i morse, sen har jag eldat & släpper ut värme på elementen, men det är fortfarande bara 18 grader inne =(
Men det börjar iaf knäppa i huset, så värmen kommer nog sakta men säkert..
Blir till & elda hela dagen verkar det som..jaja det finns ju inte så mycket annat att göra heller än att elda, mysa i soffan under en filt & dricka nå varmt =) Slö kolla på TV:n kanske eller varför inte läsa en bok?

Ja hur som helst så behöver jag inte åka nån stans förrän strax efter 15 när jag ska vara hemma hos farmor för att ta emot henne när hon kommer hem.

Sköt om er alla mina bloggisar & en värmande kram så här i vargavintern

Carpe Diem!

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej vännen!
Vill bara önska dig en god fortsättning!Jag hoppas du har en mysig julhelg!
Massor me varma julekramar till dig från mig//L8 <3<3