tisdag 29 december 2009

-26.6

Fattar inte att det måste vara såå otroligt kallt..Men nu är det "bara" -26.6 iaf.
Ja vad har man gjort idag då..Eldat, eldat & eldat =) så inne är det inte kallt iaf ;)
Annars kört ett varv med damsugaren, torkat golven, suttit framför datan en sväng, kollat på tv samt läst lite i min nya bok "Rensa i röran med feng shui" fick den i Julklapp av min bror med fam.

Sen tog jag itu med att laga Martins jobbarbyxor, fickan hade han rivit lös så nu efter lite diverse hopsyande så sitter fickan där igen =)
Duktiga jag!!

Nu sitter jag & uppdaterar här lite, men jag tror det blir en sväng till tvsoffan igen ist..hoppas att Martin handlar med sig nå mumsigt till midda..En kycklingkebabtallrik vore inte helt fel =D
Jaja får väl se hur det blir me de..

Sköt om er så länge =)
Kramen i vinterkylan <3

Carpe Diem!

Inga kommentarer: