lördag 26 december 2009

Annandag Jul!

Ja nu är snart Julhelgen över för denna gång, det har varit en lugn & rofylld helg =) med mycket god mat(kanske lite för mycket som vanligt)men visst är det nästan skönt att i morron är det vardag igen...
Idag ska vi upp till mina föräldrar på lunchmiddag, jag,Martin,Sofie,Robin,Mari & Anna samt kära farmor <3
Jag kan ju tänka mig att brorsan & hans familj kommer oxå att vara där..

Trevligt att träffas alla under samma tak, det är inte varje dag!
Ja nu sprakar det i kökspannan, tvättmaskinen snurrar & låter, ja det känns som om vardagen redan infunnit sig =)
En härlig promenad ska jag strax ta, så jag har laddat batterierna inför träffen med hela släkten... =D

Var som sagt på Hotellet igår kväll på den årliga Juldan´s evenemanget..mycket folk, hög volym & en massa berusade människor!!..men det var helt okej, trevlig stämmning.
Träffade på både Mari & Robin, hmm känns konstigt att båda mina ungar är så gamla så att de får gå på krogen! Ja som känner mig såå ung?!! Men de är ju så livet fortlöper..Kul att kunna vara på samma tillställning utan att det känns konstigt iaf ;)
Nä nu är det dax för en promenad i det bleka solskenet..

Sköt om Er alla mina bloggisar <3

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Jannike sa...

PUSS igen då säger jag *fniss"

Lotta sa...

Häj vännen!

Du ÄR ju ung ;-)

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År 2010!

Sköt om å var rädd om dig!

Kramar i massor från mig//Lotta <3<3