söndag 24 maj 2009

Härliga söndag!!

Idag har varit en bra dag..fått mycket gjort, fast vi sov länge =) Sofie har klippt gräsmattan, första gången hon klippte med en åkgräsklippare...knappast sista gången!! Hon tyckte det var jättekul...kommer med lite bilder senare, sitter på hennes data & uppdaterar lite, (har korten i våran data)
Jag körde Martin till Böle, han har fixat lite på sin svarta fara...sen handlade jag & Sofie innan vi for hem igen..
Sydde lite mera på min lilla skinnväska, tog en härlig stavpromenad bara njutit av en härlig söndag!

Hämtade hem Martin, fixade till kycklingsalladen som vi käkade till middag..vi hade grillad kyckling, kall pastaskruvar, röda vindruvor, lite melon, sallad, gurka & tomater så klart..samt bitar av ost, feta ost, oliver, jordnötter & goda dressingar till såklart *MUMS*
Så nu ligger middan i magen, Sofie hamna framför tv:n, jag & Martin tog oss varsin data en liten stund..men nu är det nog dax att göra nå vettigt igen...solen skiner fortfarande från en nästan klarblå himmel, några gråvita moln finns allt i horisonten, men det gör inget..

Ha en trevlig fortsättning på söndagskvällen!
Kramelikram

2 kommentarer:

Alician sa...

Vad himla god mat!:)

Har en undersökning på min blogg där jag kollar vilken miljöfråga folk tycker är viktigast! Gå gärna in och gör din röst hörd! http://ladygreen.blogg.se

Vecka - Vecka sa...

Låter som en skön dag!
ha en trevlig vecka!

kram,Lotta