onsdag 21 oktober 2009

Jobbat idag =)

Jaha då har jag avverkat ett pass på Hotelle då..Härlig mix av arbetssysslor, plocka undan frukosten, disken, byta ut lite ljus, stryka lite snacka lite..ja helt klart varit en bra dag =)
Sen jag jobbat klart åkte jag ner till Mari & Anna, gosa en stund me Annapanna innan jag tog & klädde på henne så att vi tog oss en innanlunchprommenix =)
Anna somna direkt..innan vi ens kom till parkeringen!
Skön promenad fast de va lite sån där konstig råkyla, troligen pga dimman, men som sagt riktigt skönt va de..men de é nog dax att plocka fram långfillingar eller täckkjolen..för kall om bena blev man!!

Ja väl hemma efter en sväng in på ICA..faan oxå att man nästan måste in där varenda dag!!!
Jaja, lite till middan blev de handlat iaf. Fiskgratäng, potatis (åt Martin & Sofie) wowgrönsaker till mig blev de iaf, ska bli riktigt gott =D
Sen käka jag en seeen lunch igen! tände upp i spisen, koka kaffe & nu sitter jag här & uppdaterar lite..

Ja i morron ska jag jobba lite, sen upp till far & mor för att hämta lite älgkött som ska ner till min kära morbror i Gustavsberg..sen ska jag styra min grå fara mot stora huvudstaden..
Hoppas att det inte är en sån här dimma imorron bara..hatar att köra bil i dimma!!
Men jag har ju ingen tid att passa så det får ju ta den tid det tar att komma fram.
Kör ju hellre sakta & kommer fram helskinnad =) Jo, JAG LOVAR att köra lugnt!!! ;)

Ja dagens promenad är ju redan avklarad så nu ska jag ta & köra dagens yogapass =D
Sköt om er alla mina bloggisar & var rädda om varann <3

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Lotta sa...

Ha det så trevligt i stora staden!

Å kom ihåg å ta det lugnt i trafiken å kör försiktigt!

Kramar till dig från mig <3<3

Jannike sa...

Hoppas du har det gott gumman!!! Å att resan gick bra!!!

KRAM!! <3 <3 <3