tisdag 20 oktober 2009

Vilken otroligt vacker Tisdag =)

Solen strålar ifrån en blåkall himmel, graderna ute ligger på dryga -3 inne sprakar det i kökspannan & sakteliga blir det lite varmare inne! Det var bara 18 inne när jag kom ner för att fika frukost idag. Huvva!
Mari ringde igår kväll, lilla stackars Anna har hög feber, just då hade hon 39.95 =(
Lilla mumsan! Inge kul med sjuka barn =( Man känner sig såå hjälplös & sen blir man ju orolig även fast man vet att det är vanligt med hög feber på barn.
Kramar om er där i Gulldalen <3<3<3

Ja igår var jag på AF, tyvärr dålig uppslutning vi var bara 4st, resten var ute på arbetsprövningar osv..Men vi hade det trevligt ändå =)
Efter det så åkte jag till kära svärmor, hon hade visst köpt mig en present =) Nyfiken som jag är så skynda jag mig dit =)
Jag fick en lila rattmuff =D Gissa om jag blev glad? WOW! Nu slipper jag frysa när jag kör min gråa fara =D TACK TACK underbara du!!

Ja sen så for jag in till Nettan, köpte på mig min medicin OraChel surrade en stund innan jag styrde kosan hemåt.
Tände upp i pannan käkade en sen lunch, för att sen åka ner till källsorteringen med allt, mötte där Sofie & Jenny, de hjälpte mig att tömma skräpet innan vi åkte hemåt igen.
Tjejerna käka mellis, sen bar de ved i stora lass =) Tackar tackar!!
Jag fixade fläskpannkaka till middag, sen alla käkat, Martin kommit hem så for vi ner på byn igen, lämnade Martin hos svärmor körde tjejerna till Böle, de skulle plugga & sova kvar hos Per & Monica.

Ja sen rullade kvällen på, jag & Martin satt vid köksbordet & surra lite innan det blev dax för en dusch, sen lade vi oss i sängen & kollade på CSI =D
När det var slut så knäppte vi över till musik & låg bara & myste, surrade om ditt & datt innan det blev dax att slå igen våra blå..Mysigt värre!

Nu har jag nyss mailat Ulrica, checkat av lite vad jag bör ha med mig inför helgen, ska ju som sagt till Kunsgör =D Ska bli en sån skön & intressant helg =D
Jobbig blir den nog oxå men vad gör det..Ska bli härligt med så mycket Yoga, få träffa lite nya människor & bara ha en underbar helg =D

Nä nu har jag uppdaterat lite, ska passa på att ta en promenad innan orken tryter ;)
Vilken vacker dag! Jag blir alldeles varm inombords =)
Sköt om er & var rädda om varann!!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: