tisdag 16 september 2008

Paket!!

Igår kom ett litet paket i brevlådan =0) från Susanne af Jamtland...jag blev såå glad,det som låg i paketet är så fina..kan ju inte säga va de är(present)

Sen hade ja ett till paket att hämta på ICA, äntligen kan ja skapa nya smycken!!
Men blev så besviken när ja kom hem, packade upp allt skulle sätte mig & sortera lite innan ja kan sätta igång & jobba...
Klarade inte av att sitta mer än kanske 15-20 min innan min kropp sa NEJ!!!
F**n oxå, & ja som längtat såå =( men men så är det vissa dar, bara att acceptera hur svårt de än är..

Inte känns de nå bättre ida heller, vaknade me en dundrande huvudvärk..så de blir nog en lugn dag, en stilla promenad kanske så får ja se hur eftermiddan fortlöper.

Så nu blir de en kopp kaffe, lite surfing innan ja beger mig ut...
Ha en bra förmidda!
Kramiz

1 kommentar:

Brunkullan sa...

Så kul att paketet kom fram:)

Hoppas du mått bättre idag, så du kunnat pärla lite!
Susanne