tisdag 9 september 2008

Vad göra ida då??

Ja tänk va ilands problem man kan ha!! Ute verkar regnet hänga i luften, men om jag tittar riktigt noga...anar jag inte solen bakom molnen?? Jo, jag tror det!! Vi kan ju låtsas iaf=0)

Vaknade efter en skön natts sömn...såå skönt att kunna somna om när min stackars sambo klev upp!! En gomorron puss fick jag & sen somna jag igen ;0) så otroligt skönt!! Var ner & skulle koka lite kaffe...men det hade Martin redan gjort =0) Tack älskling!! Gjorde ett par mackor, tog med de & en kopp kaffe upp igen, mysigt att fika frukost i sängen & kolla på nyhetsmorgon!!

Men nu sitter jag här & knåpar lite...man kan ju inte slöa bort hela dagen!!
Undrar om inte denna dag är som gjord för att åka till B-gården & strosa lite...kolla om Anitas är öppet, kanske hitta ett par snygga & sköna jeans...jo jag tror att det blir en liten tur dit..
Nån som vill haka på??

Inga kommentarer: