lördag 20 september 2008

Solen skiner!!

Vilken underbar höst dag! Solen strålar från en blå himmel, ca 7 grader varmt ute i skuggan =0)
Undrar vad denna dag har att erbjuda?

Igår var jag på röntgen, fick äntligen göra en rtg på nacken efter olyckan för dryga 3år sedan...
Att det ska behöva ta sån tid? men nu är det gjort, bara att vänta på resultatet..hoppas det hinner komma så läkaren kan berätta om svaret på mån...
Hur som helst så fick jag fruktansvärt ont efter besöket på rtg, var nog när jag skulle höja hakan lite & gapa stort..satt så i ca 30 sekunder, men det räckte!
Så natten har varit i stort sett utan sömn =( var ner vid 03,30 & tog värktabletter, visste inte om jag skulle stå, gå ligga...allt gjorde så fruktansvärt ont, som knivar i nacken med strålar upp över huvudet & ner i hö öga!

Men troligen så är det så här det ska vara...ibland! Jag har ju bättre dagar också =0)
Just nu känns det lite bättre iaf, huvudvärken är inte lika intensiv, så kanske blir dagen helt okej.
Längtar tills på mån när jag ska till läkaren, hoppas hoppas att rtg svaret har kommit!!
Jaja annars får jag väl surt vänta, man ska ju lära sig att ha tålamod också ;0)

Nä nu ska jag ta & fixa nån lunch, sen kanske en promenad i höst solen..Har tyvärr legat på latsidan va det gäller med promenader ett par dar nu.. Skärpning!!!

Ha en bra dag!
Kramkram

Inga kommentarer: