tisdag 2 juni 2009

Dax igen då!!!

igår kväll började det om igen...den nu för tiden välbekanta illamåendet & värmekänslan i pannan..
Så vid 21 tiden var det lika bra att ta en migräntablett =( å nu känns det som det är dax igen..Jag blir så lessen & less på att måsta ha det så här..Hur länge ska jag orka?? Hur länge ska omgivningen orka?? ja är ju inte direkt den góaste när jag får så jävla ont =/ för hur jag än försöker så blir jag lessen & på uruselt humör...jag önskar hellre att jag får tillbaka min "gamla" whiplash värk ist...den kan jag behärska på nått sett iaf.. *snyft* Trodde aldrig jag skulle önska den värken tillbaka!!

Men den kan jag som sagt på nått sett lära mig leva med, likasom min fibrovärk..
Är ganska bra i whiplashvärken, helt klart undrar jag ju om det beror på besöket hos Atlantotec jag tror faktiskt det..
Hoppas att de gör om samma behandling den 10:e när jag ska ner igen, för då kanske jag blir helt i balans..likasom min far blev, vore ju inte helt fel! =) Åh, tänk tänk om de har nått förslag på migränen oxå..eller om jag måste lära med leva med den ist nu =/ Har bokat tid hos min läkare oxå, ska be henne ta alla blodprover som finns, vore kanske dax & kolla sköldkörteln, hormon nivån m.m. jamenar, de kan ju inte vara meningen att jag ska ha "mensmigrän" snart hela månaden??? Hursomhelst så fattar jag inte vad jag gjort för ont eftersom jag verkar ska bli "testad" hela tiden!!! Har jag inte fått nog med prövningar snart???
Jaja, det som inte dödar härdar sägs det ju!!

Nä, lika bra & gå ner & ta ett migrän piller nu... *SUCK*
Sköt om er!! Kramen på er

Inga kommentarer: