fredag 12 juni 2009

Hemma igen=)

Fy vilken jobbig resa hem det var igår, den kändes såå otroligt lång!! *pust*
Men nu är allt som vanligt igen, migränen är tillbaka så allt är väl som det ska vara =( känner att det är dax för ett nytt piller, fy fan va less jag är migränen!!
Men nacken känns mycket bättre idag iaf =) alltid nått positivt..har jag tur så försvinner migränen oxå vad det lider..eller så är det så här framtiden ska se ut. Det är väl bara att gilla läget kanske?eller??
Det har ju kunnat vara värre, hittade in till stackars Annas blogg. Fy fan vad livet är orättvist ibland. Så visst fan har det kunnat vara värre!! Jag ska nog vara ganska glad ändå att jag "bara" har en Whiplash & min migrän..det är ju iaf inte dödligt!!

Nu messade Sofie att jag kunde komma ner & hämta henne, hon har varit på skolavslutning.
Så nu ska jag styra den grå faran ner mot ICA & handla lite samt plocka upp dotra.

Sköt om er & vara rädda om varann!

Inga kommentarer: