tisdag 9 juni 2009

Solsken & blåst!!

Att det aldrig slutar blåsa! Såå less blåst & kallt väder nu, vill ha värme..men idag har ju solen visat sig iaf =)
Idag har jag sytt lite grann, fixat en dragkedja i en väska, fixat fast axelremmen till Sofies skinnväska så nu är den äntligen klar *pust* tagit en otrolig tid att få den klar.
Hoppas att hon blir nöjd nu bara..bild kommer senare..

En liten undran : Varför har man en blogg som bara vissa får läsa?? Undra vad de skriver om, när de helt plötsligt ändrar så att inte alla får läsa??
Lite trist är det när man märker att hux flux har man inte tillåtelse att läsa deras bloggar nå mer =/
Ja,ja det är ju en fri värld!! Vill de bara att vissa speciella ska få läsa så är det väl upp till dem, men lite trist är det allt..Nån som håller med mig??

Har pratat lite med Marie från mitt i Indiska oceanen, hon är ju på väg hemåt igen efter sina arbetsveckor ute till havs..Anländer till Svall på midsommarafton, där hon blir hämtad för att få bli lite bortskämd hemma hos sin föräldrar =)
Hoppas att vi hinner att ses nått, saknar henne så!! Men hon lär ju vara i Sverige i ca 10 veckor så nån tid borde vi ju hinna med..

Ja i morron åker jag & min far neröver landet igen, ska försöka komma iväg strax efter 4, vi har ju tid kl 12 hos Atlantotec igen för en andra behandling.
Ska bli intressant & se vilken form av behandling vi får i morron, jag hoppas att jag får en lika dan som sist iaf, jag vill oxå bli helt rak som min far blev.
Ja, det återstår att se i morron, skönt ska det bli iaf! Sen ska det bli kul att träffa Blåhagas igen, det duggar tätt nu förtiden ;-)
Å nu har Simon fått tillbaka sitt lilla krypin oxå, så nu är ordningen återställd =)

Nä nu ska jag börja på att fundera ut nån middagmat, tycker det är jobbigt att hitta på nya middagsförslag, det blir lätt samma som man alltid käkar..
Ja, ja kanske köttbullar, pasta & sås, en stor skål god sallad..Ja, jag tror att middagsförslaget är klart.

Sköt om er, kramen på er alla som orkar läsa vad jag skriver om.

2 kommentarer:

Vecka - Vecka sa...

I början bloggade jag mera som en dagbok.. Men hade jag gjord det nu, så hade jag nog inte låtit någon läsa den bloggen..

Tack för gratulationerna!

Kram,Lotta

Jannike sa...

Håller med dig om det här med lösen... blir så tråkigt på nåt vis...

Stort lycka till i stora staden - hoppas på under!!!

Vad gäller den 17/6 så jobbar jag till 14.00. Kan du efter det eller är det på fm?

KRAM!!!