lördag 24 april 2010

Blödig idag =(

Ja förmiddan har varit lite jobbig..varit jättelessen, tårarna har bara trillat på mina kinder..egentligen vet jag inte varför, kanske beror det på att jag ville göra nått annat idag ist för att bara vara hemma, medans Martin har miljoner projekt som han kan göra(ungefär som vanligt)?..kanske beror det på att jag mitt i allt känner mig fruktansvärt ensam?..

Just nu är Martin & svärmor ute & krattar gräsmattan, klipper buskar & står i..sånt där som jag vill göra men min kropp vägrar!!
Jobbigt att känna att man inte duger till, att man är för vek i kroppen för att fixa sånt..Ser allt som borde göras..putsa fönster (klarar jag inte heller av) jag borde börja på att städa inne..typ torka av lister, spiskåpan (håller på att gro igen!)skulle börjat på med rummen uppe, förbereda inför när sängen & vaggan kommer hem..men jag har verkligen ingen lust idag!!
Så då skiter jag i det..
Kommer väl en bättre dag nån annan dag!

Ja fy fan vad jag HATAR sånna här dagar!!
Men men, det är bara att ta nya tag en annan dag!!

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer bättre dagar, jag vet. Hade själv en sådan dag igår. Vaknade utav världens huvudvärk, kändes som om någon stod och slog mig med en hammare uppe på hjässan.
Bättre idag.
Kramar om dig massor och skickar över lite styrka.
<3 <3 <3 <3 Lotta M

Jannike sa...

Kramar om dig min vän!! <3 <3 <3