måndag 19 april 2010

Grundmålat =)

Ja idag har jag grundmålat nästan hela sängen, det jag har kvar tills i morron är lite som jag inte kom åt idag. Sängen stod på de 2 sidorna =)
En tur till affären för att inhandla cremefärgen ligger oxå på tapeten så klart.
Sen är det bara att måla den klar =)

Var & hälsade på min vän Veronica & hennes dotter Savannah på em, ojoj vad stor hon hade blivit! Tur att jag inte hade köpt några kläder! (för de hade nog ändå varit för små!man är ju inte direkt snabb & åka & hälsa på..) utan jag köpte en jättesöt kanin ist..Det verkade som om lillstumpan gillade kaninen!!

Sen var jag till Mari & Anna en snabbsväng..alltid lika kul att åka dit.
Anna blir så glad när man kommer =)
Mommas lilla <3
In på affären sen, hem fixa tjockpannkaksmeten, in med den i ugnen & sen ut på vebacken..Middan avklarad, Martin for till garaget en stund & jag satte mig framför datan..uppdaterade bloggen lite samt kollade igenom lite av de bloggarna jag följer.

Ja & nu är det väl snart dax för en värmande dusch, mina leder gillar verkligen inte detta hemska Aprilväder!! Snö,regn,blåst & solsken i en salig röra..Nä, min onda kropp vill verkligen ha sommar nu!!
Önskar att vi hade ett badkar som jag kunde krypa ner i dessa dagar..men men nu har vi inte det så då får en lång varm dusch göra jobbet med att värma mina leder ist..man kan ju inte få allt här i världen!

Sköt om er nu alla Ni som orkat läsa ända hit & var rädda om varann!!

Carpe Diem!

Inga kommentarer: