tisdag 13 april 2010

Skulle vilja ändra om...

möblera om,ja helt enkelt stuva om överallt..Kan det vara för att det är vår på G??
Man vill ju gärna ändra om en massa saker när det går mot vår & sommar..
Få fönstrena putsade, få upp nya ljusare gardiner som gör att allt härliga ljus kommer in i husets alla vrår...

Funderar på hur man kan flytta om allt i vardagsrummet..men kommer inte på nått smidigt sett att orka skuva runt alla möbler..Hur jag än vänder mig så har jag ett gigantiskt stort & tungt skåp som blir bökigt att flytta.
Ja det går ju att flytta om man är 2 samt har tömt det på alla saker som står i det nu..Men när ska den tiden finnas??
Bara för att testa om det går att möblera om?!

Ja sen har vi våra sovrum uppe..ja vårat går det nog inte att ändra så supermycket i, men lite små ommöbleringar skulle ja nog allt vilja få till, det ska ju in lite barnmöbler snart =o)
Sen det andra sovrummet..just nu känns det bara lite smått kaosaktigt i det rummet..står en stor säng (som knappt blivit använd detta året!) en soffmodul, liten TV på ett litet bord, ett runt litet vackert bord samt ett gammalt miniskåp som just nu står bredvid den stora sängen..sen ligger min Yoga matta bara ditslängd på en tom golvyta ist för att få den underbara plats den förtjänar =/
Det är ju den som betyder jättemycket för mig just nu, så den förtjänar verkligen en bättre & mera tillfredsplats!!
Hmm, jag tror att det är det sovrummet jag ska börja ommöbleringen i..kanske kan jag få till det tillsvidare som mitt Yogarum samt syhörna??
Dax att plocka fram skissblocket & sätta igång att planera...

Carpe Diem!
Hmm,

Inga kommentarer: