fredag 20 februari 2009

Äntligen Fredag!!

Idag var vädret riktigt härligt bara -14 när jag klev upp =) Sofie var ju mindre nöjd..hon gatt ju GÅ till skolan idag...Hmm, undra om hon blivit lite bortskämd när det varit så kallt en längre period...

Jag var ute & tog en härlig promenad med Mari & Anna efter lunch, jätte skönt var det ute!
Passade på att handla till middan, Mari handlade till tårtan hon ska servera på dopet i morron...Den tårtan är till alla som inte äter smörgåstårta!! Ja, hör & häpna det finns dem som inte äter smörgåstårta!!

Var in till stan igår, så jag, Jannike & Mimmi var & fika...så trevligt så, känner verkligen vad jag saknar Jannike!! Men det är ju faktiskt bara 10 mil emellan oss, så vi borde kunna ses lite oftare...Ska skärpa mig!! Tack för en trevlig fikastund iaf =)

Var oxå på möte med AF & FK igår, innan jag for till stan..så nu ist för 50% sjukskrivning & arbetslöshet så är jag inskriven i samverkan..ska ev få gå nån kurs i slutet av Mars, så nått är ju på G iaf.. =)
Tänk om jag kunde få slippa denna j*vla huvudvärk oxå!!! =(

Jaja, man kan väl inte få allt härilivet...
Nu kom min son in genom dörren =) så nu ska vi ta en kopp kaffe =)

Sköt om er!
Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

JAAA det var jättetrevligt - saknar dig med, men som sagt - det ÄR ju inte mer än 10 mil... och jag är ju på Hammar´n oxå emellanåt - vi får kanske ta en fika där nästa gång!!!!

Massor av kramar till dig - kanske skulle prova lite Indisk huvudmassage nästa gång... el lymfdränage... typ... "kramar om"

Jannike