måndag 23 februari 2009

Dax igen då!!

Tog en migrän tablett vid 18 tiden, men den hjälpte inte nå mycket =( så de e väl bara & krypa ner under täcket & tycka synd om mig själv en stund...
Känner mig såå ensam..Sofie sover hos Malin ikväll, känns riktigt skönt faktiskt..jag får så dåligt samvete när jag blir så här klen, känns taskig mot henne på nått vis att jag inte orkar med..
Så nu kan jag krypa till sängs utan dåligt samvete...ska ta en ny tabl & hoppas att det lindras lite..men det är inte trevligt att känna mig så ensam..ja som oftast trivs i min ensamhet =/ Känner inte igen mig själv på nått vis, hatar när jag känner mig så ynklig!!
Hoppas att morgondagen är av en annan kaliber..

Sköt om er!!
Kramen

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag trivs också ensam, men när man blir liten, ynklig och sjuk då vill man ha någon där som klappar en på kinden, byter film i dvd:n och som värmer buljong åt en...

Jag har bara haft migrän en gång och jag trodde allvarligt att jag skulle förlora mitt förstånd... jag tålde inget ljus, kunde knappt prata (orden bara försvann), kunde inte stå upp... var hemskt!

höll på i typ en och en halv dag och sedan när det släppte så hade jag svårt att skriva... minns att jag skulle skriva ned en adress som innehöll siffror... och jag kunde inte skriva siffrorna... jag hörde att de sade "Fem" i telefonen men jag skrev typ en tvåa eller något...

har nog aldrig ringt fel så många gånger i mitt liv... fick ringa upp dagarna efter och be om numret igen. Hemskt.