torsdag 12 februari 2009

Torsdag =)

Ikväll kommer min kära sambo hem =) Mysigt, längtar efter...

Var med Mari & Anna till Sollefteå igår, vi var in på Guldsmedsaffären, M lämna in sin förlovningsring till förstorning...de kan ju lätt bli så efter en graviditet!!
För hennes del en efterlängtad sådan viktuppgång.

Sen när det ärendet var klart så bad jag att få se på lite doppresenter...Åh, hör & häpna, så här sa expediten till mig "Är det den stolta mostern som ska ha nå fint att ge bort?" Snacka om att jag växte flera centimeter =) Inte illa av en 40-taggare som är mormor eller hur?? ;)
Det var riktigt härligt att höra ska ni veta =)
Mari & jag skrattade åt det när vi satt på fiket senare under dagen.. Tänk vad lite som behövs?!

Vi shoppade loss lite till lilla Anna panna, jag köpte bara nytto grejjer till doppresenter..
en täckjacka(lämplig till hösten) en flis halsduk & en ny täckoverall i lagom storlek, den han hade på sig i går har nog gjort sitt nu, minst 3-4cm för kort var den.
Lilla Anna växer ju som ogräs =) Hmm, minns inte att de växte såå fort =/

Nu har ja pratat med P på AF, ska dit på måndag & skriva in mig på 50% känns riktigt bra att börja på min vandring tillbaka till arbetslivet igen...Har mina funderingar som jag ska bolla med henne om ;)

Väntar på att sjukgymnasten från Gävle ska ringa upp mig, bad att få lite råd & vägledning av henne, om en behandling jag hittat i Sthlm sen om hon har nå tips på en bra sjukgymnast som jag kan boka tid hos.
Svårt att hitta en bra sådan häromkring, den närmsta jag hittade fanns i Umeå *suck* & då är det ju lättare att åka neråt mot Sthlm ist..Vore ju praktiskt att samboka det om hon tror på behandlingen jag hittat..men det får jag ju höra om när hon ringer mig..

Hatar att vänta!!! Men det är ju något jag bör lära mig...TÅLAMOD!!
Nä, nu är det bäst att jag tar hand om den pipande tvättmaskinen =)

Sköt om er alla!!

Carpe Diem

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns som du har tilltro till framtiden - härligt!!!!!!

Fika snart, absolut!! Du måste höra av dig när du ska in igen!!!