måndag 16 februari 2009

Vet inte hur jag känner mig egentligen....

Jaha var ju till läkaren idag då...han gjorde som FK ville, sjukskrev mig bara 50%..som det verkar så är det FK som avgör allt nuförtiden!!!
Sen ville han som vanligt skriva ut tabletter mot depression!!bara för att jag har ont & lätt till tårar!!! Va f*n är det med läkarkåren??? Varför fattar de inte att jag är inte deprimerad bara för att jag kan gråta.. Känns som ett slag under bältet!!

Jag sade åt han på skarpen att jag EJ vill ha några piller...Jag vill bara ha en ny nacke!! Men det kunde han inte ge mig... Taskig han är va?? ;)
Fattar inte varför läkarna har så lätt att skriva ut piller...Inte underligt att de kommer ut larm så ofta nuförtiden att det skrivs ut alldeles för mycket antidepressiva medel...Läkarna vill ju inge annat!!!

Som sagt, gick därifrån med nytt läkarintyg på mina 50%, blev sjukskriven 1 månad framåt!! Åter igen så har FK vunnit den kampen oxå!!...helt otroligt bedrövligt tycker jag, precis som om min situation ser nå annorlunda ut om 1 månad?!
Så enerverande att alltid ha dessa j*vla återkommande möten att fixa, inte konstigt att jag får frikort snabbt... ;)

Sen var jag in på AF & skrev in mig som arbetssökande =/ *pust* Nu är det gjort iaf, fast jag vet ju ändå inte hur min ekonomi kommer att se ut...Bäst att jag ringer facket i morron!!
Ska till AF igen den 19:e, då är det ju avstämmningsmöte med FK...tur att jag har världens underbaraste handläggare på AF iaf =) För P hon sa bara åt mig att allt kommer att lösa sig på nått sett, du har ju viljan!! & med den kommer du långt...
Du é lá gó vännen!!!

Nä nu orkar jag inte spy ur mig mer idag...det får räcka så =)
Sköt om er!!
Kramen till er alla som läser mina inlägg!! Men vart är alla kommentarer?? ;)

Carpe Diem

Inga kommentarer: