måndag 9 februari 2009

=)

Var runt på lite olika ställen & sökte jobb idag...utan direkt napp, men jag har ju lämnat intresse iaf, det är ju alltid något =)

Var ner till Mari & Anna en sväng, fick varma mackor till lunch..*mums* Tackar & bugar!!
& en underbart god mugg kaffe =)
Men tyvärr så lättade inte huvudvärken ändå =( men men , det är väl så här det ska vara =(

Kom hem satte mig & knåpade ihop ett jobbsökarmail...kändes bra att få iväg ett mail iaf..
sen återstår det ju & se sen när jag får svar, hur vi ska gå vidare med det, om vi ska gå vidare med det...Men det känns lite hoppfullt iaf =)

Nä nu ska jag lägga mig en stund med en kall handduk på pannan & se om huvudvärken kan lindras lite, så att jag klarar av att fixa nån middag till mig & Sofie..Martin åkte ju till Sthlm idag, ska jobba där nere i flera veckor framöver..men bara 4 dagars veckor så han kommer ju hem varje Torsdag =)

Sköt om er! Kramen till er alla!
Carpe Diem

Inga kommentarer: