söndag 20 september 2009

Jaha,packad ryggsäck igen då..

Vaknade imorse av ett strålande solsken från en klarblå himmel =D Härligt!!
Efter frukosten så tog jag & åkte till Gulldalen så jag & Mari passade på att ta en långpromenad medans lilla Anna sussa så gott däri vagnen..Solen strålade & humöret var på topp..
Sen när vi kom till Gulldalen igen så tog vi oss en kopp kaffe på bron & bara njöt av solens varma sommar?!strålar..kändes verkligen som sommar igen =D
Anna vaknade så vi gick in en stund,Mari började på med deras lunch & när den var klar så åkte jag på ICA sen in en sväng till kära farmor..Det var inge vidare med henne idag, hon hade jättesvårt att få åt sig någon luft, men hon kämpar på!
Hon satt ute på balkongen & njöt av solen, var på lika bra humör ändå fast hon knappt kunde andas..Stackars lilla farmor, huvva va jag lider med henne.

Sen har jag hunnit hänga sängkläderna, packat ryggan, uppdatera lite & nu ska jag ta & bädda rent i sängen..hmm, lite trist att jag inte får krypa ner här hemma inatt, men å andra sidan så ska jag ju bädda rent i S-vall oxå, så jag får ju den där renbäddskänslan jag oxå fast jag inte är hemma =)

En liten fråga...Är det någon mer som har fått fruktansvärt mycket flugor inne???
Här bara vimlar det av äckliga flugor!!! Imorse när jag drog isär gardinen så satt det närmare 20 flugor på fönstrets insida..huvva va äckligt!!
Sen nu när jag kom upp & skulle packa så var det 8-10 st igen!! WHY??? Har inte haft så här mycket flugor på hela sommaren, men nu när hösten är här då jävlar kommer det flugor..Jag fattar ingen ting ja..

Jaha, nä nu är det väl dax att bädda sängen, eventuellt klippa gräset kanske innan det är middagsdax & tid att åka mot S-vall.
Känns väl sisådär men jaja, bara att gilla läget!! ;)

Sköt om er kära bloggisar!
Kramkram på er

Carpe Diem!

1 kommentar:

Jannike sa...

Inga flugor med dessvärre en massa getingar!!! Fy så hemska!

KRAM å lycka till kära vän!!!!!!