tisdag 24 november 2009

Höstväder=(

Regn,rusk & dimma =(
Sååå trist väder..vill ha minusgrader & snö nu.

Gjort hittils idag...
* Startat en tvätt
* Gjort ett Yogapass
* Pratat med en sköterska i Umeå ang min kära farmor
* Hängt tvätten
* Startat en till tvätt

Ska ringa Lungkliniken bara kl blir efter 11, vill att de ska hinna ronda klart först..Hoppas kära farmor är lite bättre idag. <3 Håller tummen!!
Troligen åker jag in på eftermiddan & hälsar på henne..Robin ska oxå följa isf..ska höra med Sofie oxå hur hon vill göra..

Ska iväg till min frissa kl 13, klippa & ev färga lite =) Skulle nog helst vilja få mitt hår att bli helt grått..men det verkar helt omöjligt! Vill ju inte behöva klippa mig kort bara för att få fram min naturliga färg...
Sen verkar vi ha FEL vatten?! för mitt hår..för är det inte färgat så blir det GRÖNT!!! Trist!
Men visst vore det kanon om det fanns nått som man kunde avfärga de hår som är färgat..
Hahaha snacka om I-landsproblem =)

Sköt om er mina bloggisar & var rädda om varann!

Carpe Diem!

4 kommentarer:

Jannike sa...

Hoppas det gått bra med lilla farmor idag:( ... å att du får nån ordning på hårproblematiken!!!

Kramisar i massor!!!! <3 <3

Malin ~ Lillpiga sa...

Hej Carina! Angående grönt hår så är det som så att om man har blont/blomderat hår och kopparrör i huset (vilket ni med all säkerhet har i Vikbäcken) så färgas håret tyvärr grönt av ärget i rören. Köp silverschampoo för att seom om du kan få bukt med det, det hjälpte mig när jag råkade ut för det där.

Kram Malin

Susanne Li sa...

Jag har en flaska silverschampo du kan få överta! :-) Dottern använde den för att hålla sina ljusa slingor ljusa, men nu är hon helmörk igen! ;-)

cinah sa...

Tackar tackar =) Men hur får jag tag på den då?? Susanne Li??