torsdag 26 november 2009

Strax Yoga =)

ska bli kanon kul =) sen är jag redo för dagens bravader..
Ska hämta 2 av mina brorsbarn på dagis vid 14 tiden, tror det kanske blir en mysstund på fiket innan vi åker hem till Gevåg..

Ja, jag var ju som sagt till frissan..det blev en kompromiss, bort med de blonda slingorna & dit med samma fruna färg jag har blandat med mina gråa naturliga slingor ;)
Vi får väl se hur detta går..Mari sa direkt -Ja,jag tycker då fortfarande att det är GRÖNT!!!
Jaja, vi får väl se om jag fixar detta nu som grågrönbrunett =) Hon klippte inte mycket på längden egentligen men ursh & fy vad det känns KORT!!! Tur att jag verkar ha världens bästa hårväxt =) så snart är det lika långt igen =D

Nä bäst att göra mig klar nu, vill ju inte komma sent ;)
Sköt om er & var rädda om varann!

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Jannike sa...

Kram till "Hulk-Carina!!!! Nä, nu var jag lite ironisk;-) men jag vet ju att du äger en stor portion humor;-) å jag om nån vet HUR DET KAN SE UT efter diverse färgsättningar;-)

Kramisar!!!

Katta sa...

He he, låter ju som en intressant nyans på ditt hår :)Kraam Katta