torsdag 19 november 2009

Utmärkelsen



Denna fick jag av min kära vän Lotta ska väl försöka mig på detta nu då ;) Tackar Lotta <3
Den här utmärkelsen medför vissa förpliktelser,för det första ska jag berätta 10 saker om mig själv som ni inte vet....

1:Kommit på att jag älskar att sjunga!
2:Livrädd för råttor & ormar!!!!
3:Pratar med allt & alla..blommor,djuren,träden..
4:Virrig som tusan ;)
5:Fruktansvärt morrontrött! Verkligen hatar att måsta kliva upp tidigt!!
6:Håller på att utbilda mig till Yogainstruktör =) (flexibel arbetstid)
7:Har ett stort behov av egentid!
8:Saknar yrket som USKA...helst på ett lassarett..
9:Är mångkonstnär!
10:ÄLSKAR att vara RÖKFRI =D WOW!!

Sen ska man dela ut den till 3 andra bloggare:
De 3 som jag vill ge denna utmärkelse är:

Mari Jag kanske lär mig nått nytt om min älskade dotter;)

Vidare får Stina den, för jag bara ÄLSKAR hennes blogg =)

Sen blir den sista till Åsa för att hon skriver så underbart!

Hoppas Ni nu har lärt er nått nytt om mig..
Sköt om er & var rädda om varann!

Carpe Diem!

3 kommentarer:

Stina sa...

Vad kul att få läsa lite om dig.
Hupp ja, jag som fått flera stycken på sistone.*fniss*
Ska fundera lite på vad jag har att säga. haha...
Det tar väl lite tid tills jag gör den i så fall.

Tack för att du tänkte på mig goa du.;-) Kram Stina

Jannike sa...

Hej gumman!! Tycker det låter så positivt nu i din blogg - härligt!! Å vilka roliga saker du skriver om DIG själv;-) Å när du skrev om att du saknar jobbet som uska... så blir jag sådär lite moloken å vemodig igen - varför ska man misstro sin egen förmåga så in i h-e så man bara trycker bort det man helst av allt vill - att hjälpa människor???

Kram... du får mig att tänka...

Lotta sa...

Hej vännen!
Va roligt att få läsa dina 10 "saker" ;)
GRATTIS till dina 10 RÖKFRIA år!!!

Ha en skön helg!

Varm kram till dig! <3<3