söndag 8 november 2009

Ska bara...

så känner jag mig idag..ska bara..
Hade tänkt bara kolla igenom lite bloggar, sen skulle jag städa lite. Ta den där otäcka toan en sväng, torka lite damm, städa golven..ja ni vet en sån där veckostädning..
Men vad händer..jo jag sätter mig framför datan, ska kolla lite bloggar & blir FAST!!!
Dricker mitt kaffe (inne på 3:e koppen nu)kollar runt,knappar in att jag vill följa en massa bloggar...ja sen rinner tiden bara iväg =D Fast vad gör det egentligen?
Martin är inte hemma, tog en tur med Jonasson & skulle hämta en traktorgrävare..Sofie är hos sin far..så här sitter jag ensam hemma & kan verkligen göra VAD JAG VILL!! =D Så jag kanske bara ska njuta av ensamheten framför mina underbara bloggisar...

Igår var vi in till Ö-sund & gick på en bio Trubbel i Paradiset, den var riktigt kul =) Ja ack vad man känner igen mycket i detta att glömma & bara ha kul tillsammans, det blir ju så lätt att man bara kör på i ett förhållande, glömmer det där små sakerna som betyder så mycket..glömmer att man är man & kvinna i första hand...inte bara föräldrar!
Glömmer att vara spontana & kärleksfulla & respekterar varandra som den man är..inte försöka "göra" om den andra.
Man glömmer nog allt för fort vad det var som man fastande för hos sin partner..vad det är som gör att man älskar just sin partner & ingen annan..
Ja en helt klart film värd att se!! =D Den får 4solar av mig!

Nu hör jag att tvättmaskinen är klar så det är dax att hänga kläderna, starta en ny tvätt & sätta igång att städa toan =( blää!! Men ack så skönt när den är städad!!
Kolla igenom silen i duschen (jag tappar kopiöst mycket hår!) så den måste kollas ofta!
Det verkar som om "någon" i denna familj har som sport att se hur mycket tandkrämssprut man kan ha på speglarna innan de försvinner..(av sig självt)för konstigt är det! Jag smetar då absolut inte ner speglarna, varken med tandkräm, tvål eller fingeravtryck!!! Hallå, det finns ju handtag!!

Ja se dessa härliga ungar..
Kramen på er

1 kommentar:

Jannike sa...

Vad roligt emd bio - å bara detta att gå å göra nåt tillasammans, oavsett film eg - det är ju så mycket värt!! längtar tills jag å Niclas kan göra det där lilla extra tillsammans.... Behövs.

KRAMISAR!