söndag 8 november 2009

Toa:n klar..

Ja toastolen iaf =) sen tog varmvattnet slut =( Så nu brinner det i kökspannan, lunchen avklarad, 4:e koppen kaffe uppdrucken så nu är jag mätt, belåten & hel nöjd!

Undra om jag ska ta & kolla upp lite vad jag skulle behöva inhandla innan jag kan dra igång med nån provapågrupp..
Vill gärna ha:

* Filtar (viktigt att kunna ha en varm filt på sig när man ska slappna av)
* Pallar (bra kompliment om man har svårt att komma ner på golvet)
* Värmeljus i kubik
* Massor av värmeljushållare
* Lite tjockare liggunderlag (för har man värk är ett mjukt underlag ett måste)
* Kuddar i kubik (viktigt att "palla" upp sig för att kunna slappna av riktigt)

Ja min lista kan göras lång..men det är detta jag vill ha så att jag kan starta lite smått =)
Så mitt första steg är att skriva ner allt jag vill inhandla, pris så att jag har en liten humm om hur ekonomin kommer att se ut..ja en föraning iaf ;)
Åh, det känns spännande..i terorin känns allt kanon, men kommer det att bli lika bra i praktiken?? Ja det vet jag ju inte förrän efteråt ;)
Fast det känns jättebra att kunna starta i liten skala, ta det riktigt lugnt så att allt faller på plats & landar i det allra bästa läget...

Nä nu ska jag sätta igång att skriva min lista =D

4 kommentarer:

Åsa sa...

Ja, den här eviga skillnaden mellan teori och praktik.Men visst är det en härlig typ av nervositet när man ska sätta igång med nåt spännande

LillaFlisan sa...

önskar dig en riktigt fin vecka!

Kram

Flisan

Katta sa...

Du verkar ha det fullt upp du.Men vad är det för prova pågrupp du ska dra igång med? verkar behövas en hel del rekvisita i allafall. Kram Katta

Jannike sa...

Spännande!!!!!