onsdag 22 juli 2009

Jordgubbstårta =)



Så otroligt mumsig den blev =D Kul att göra en tårta fast ingen fyller år, bara för att lixsom =D Uppskattat blev det vill jag lova..

Jag, Mari & Anna var till Sundsvall igår, handlade mina sopsorteringslådor samt likadana till tvättsorteringen, det blev kanon bra! Sen blev det ju lite annat oxå när ändå var på IKEA =) Trådbackar till Sofies rum, klädhängare som man hänger på dörren, nya bestick, våra gamla hade skaft av plast & de mår inte så bra av diskmaskinen så nu köpte jag nya rostfria vackra bestick.

Nä, nu är middagen klar så det är väl dax att käka tjockpannkaka med grädde & jordgubbar sen blir det nog en till tårtbit som efterrätt skulle jag tro =)

1 kommentar:

Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid sa...

Man kan göra det lite festligt i vardagen, det gör ofta min mamma och det är himlans mysigt!:.))

verkligen vardagslyx! Och tårtan blev ju kanonfin -gissar att den smakade minst lika fint:.)