måndag 6 juli 2009

Ved i kubik!

Igår började vi med denna jävla ved, jag, Robin & Martin körde ca 6,5 pallar.
Idag fortsatte jag & Robin, men vi gjorde bara 4,5 pallar idag, jag orkade inte nå mer idag.
Fast det beror nog helt & hållet på min underbara sambo att vi bara gjorde 4,5 idag. Hade lade bara fram de timmer som han tyckte att jag skulle göra idag, han vet ju hur dålig jag är på att säga stopp, nu gör vi inge mer idag!

Ja har ju så lätt att köra på så länge det finns jobb att göra, utan att komma ihåg att jag får sota för det senare..Fan, jag är 41år men har fortfarande inte lärt mig!! =/ men jag har blivit bättre iaf =)
Det är ganska rofyllt att stå vid vedkapen/vedklyven & lyssna på musik, fixa ved så att vi får det varmt & skönt inne i vinter, samt att vi får varmvatten..Xtra kul är ju att jag får kvalitetstid med min underbara son =D
Han är så duktig! bara han vill!!! Stark är han oxå, tar i som en hel karl!! =D Haha, kom ju på...Han är ju snart 18år så han räknas ju snart som en karl.. Hihi, lilla Robban

Nu sitter jag här & inväntar min sambo så att vi får i oss nån middag.. Idag bjuder jag på kasslerlåda, bestående av kassler, ris, annanas & xtrakryddad beasås *MUMS*
I morron åker jag & sonen till Böle igen & kör ett ved pass till..lite trist att det är mulet, fast å andra sidan är det skönt jobbväder..Myggen & knotten håller sig borta oxå & det är ett fruktansvärt stort +

Sköt om er alla som orkar läsa vad jag knåpar ner =)
Kramen på er!

Inga kommentarer: