torsdag 9 juli 2009

Veden igen!

Ja,vi tog tag i veden igår eftermiddag igen, det blev bättre väder inge regn så då passa vi på.
Vilken vedevärdigt tung ved *pust* stackars sonen fick verkligen slita!
Den var blöt, lerig & vissa stockar var vedervärdigt tunga..men vi fixade dryga 5 pall iaf.

Stackars Mari har nog åkt på magsjuka inatt, men jag pratade nyss med henne, hon mådde lite bättre, sov mest hela tiden. Anna var hos sin farmor & sina fastrar.
Hoppas att jag klarar mig bara, vill absolut inte ha nån magsjuka!!
Dax för lite vitpepparkorn..

Idag blåser det, är mulet bara 16,6 grader ute men den välbekanta solen kämpar igenom molnen lite grann iaf =) Så jag lär väl kanske åka på Ankracet iaf, även fast inte Mari kan följa med, får se sen i kväll.

Nä nu ska jag göra nå vettigt ist för att sitta framför datan.
Take care!

Inga kommentarer: