onsdag 5 augusti 2009

Åh regnet bara öser ner!!

Har sovit si så där inatt..vaknade strax före 8 med världens huvudvärk & värk i nacken =( Undra om jag gjort nått speciellt?? eller har jag bara legat dumt inatt?? Har iaf tagit en Panodil så får jag se om det lättar..Det är ju ganska länge sedan jag haft så här ont nu, har nog förträngt hur jävligt det är att ha värk!! Tänk så här hade jag det varje dag, varje sekund förut innan jag var till Atlantotec.. Hur faan stog jag ut??? Knepigt vad man glömmer fort..& ute bara vräker regnet ner..inte faan blir man nå piggare då!!
Allt känns jobbigt idag, men vissa dar är ju bara så..kan kanske bero på min arbetsuppgift som jag har liggandes =/ bör nog ta tag i den snart..men inte nu, sen..ska bara!! Men mitt går ju över inom en snar framtid iaf, det kommer det knappast göra för min vän..

När jag hämtade min Mari från jobbet igår så berättade hon en sån fruktansvärd otäck tragisk händelse, som drabbat min vän & hennes familj..Tårarna rinner nerför mina kinder nu när jag skriver ner orden..Vill inte skriva vad som hänt, men en sak är säker... Livet kan verkligen ta en hemsk vändning på bara 1 sekund!! Så fruktansvärt hemskt det måste vara att mista sitt barn, blir man nånsin människa igen efter en så här sak?? Jag hoppas verkligen att krishanteringen fungerar, det hoppas jag innerligt. Känns som allt hänger på vilken hjälp familjen får, det kommer alltid att prägla mamman i första hand, sen helt klart hela familjen. Men med rätt krishantering så kan nog allt bli så bra som det bara kan vara efter en sån här tragedi! När tiden känns rätt så kommer jag att ta kontakt med min vän, men det ska få gå ett tag till först, jag känner att jag ska bolla det med hennes syster innan jag tar kontakt. Systern & pappan är hos familjen nu, så snart kommer även jag att ta kontakt.

Önskar att jag kunde ge hela familjen mitt stöd! Ni finns alla i mina tankar.

Tänder detta ljus för Er alla..mest för min vän såklart!
Sänder all min kärlek & medlidande till Er!

Inga kommentarer: