fredag 7 augusti 2009

Sol idag igen =D

Igår blev det en låång promenad med mina tjejer från Gulldalen =D varmt & härligt var det!
Men eftermiddagen blev inge kul alls..låg i världens migränanfall, det började redan innan jag kommit hem, men lyssnade inte på kroppen så det gick för lång tid innan jag tog en migräntablett =(
Tyvärr verkar den fortfarande finnas kvar..fick börja dagen med ett litet piller..ska verkligen ta det lugnt idag, dricka mycket vätska & bara vila..komma ihåg att käka lunch (glömde det igår!) så kanske dagen kan bli hyfsad ändå..Jag verkligen HATAR migrän!! Jag blir såå låg, orkar ingen ting, vill bara ligga & gråta för att det gör så ont..& alltid på höger sida oxå..Undrar varför?? Men enl. Neurologen var det ju "bara" migrän så jag får väl tro på han =/
Nä, nu blir det soffläge en stund..

Carpe Diem!

2 kommentarer:

Stina sa...

Fy för migrän. Vet hur det är. Hoppas att du mår bättre snart gumman.:-) kram

Ann sa...

Hej Carina! Tack igen för kommentar! Jag har skrivit förut men det blev nåt tok och kommentaren gick aldrig fram...Så nu provar jag igen!
Ulf tackar så mycket för Grattishälsningen (och jag med förstås...)
hoppas att du mår bättre! Och slipper huvudvärken! hälsningar från Ann