tisdag 25 augusti 2009

Godmorgon på er..

Jaha, då var det dax för en kursdag på AF då...& inte har jag gjort min läxa...
Men,men får väl göra den va de lider. Det ska bli trevligt att träffa kurskamraterna iaf..& träffa P efter hennes semester så klart =)
Ska bli spännande & höra vad alla gjort i sommar..

Verkar som om det blir kanon väder i dag oxå, så det blir nog en låång promenad efter lunch.
Nä nu måste jag rappa mig..vill ju inte komma sent =)

Há en bra Tisdag på er alla mina bloggvänner!!
Kramizar

1 kommentar:

Lotta sa...

Hej vännen!

Hoppas du har en bra kursdag på AF idag....hoppas oxå att du hinner få vara ute å njuta av det fina vädret lite ;)
Ska försöka skriva ett mejl till dig undet detta dygn,det var mycket att ta in,du har ju haft det tufft du me........

Kramkram!! <3